In onze brasserie draait alles om gezellig tafelen in een warme, ongedwongen sfeer. Na een dag werken, ontdekken of reizen bent u hier welkom om even echt tot rust te komen en te genieten van eerlijke, smaakvolle gerechten.
Onze keuken staat voor eenvoudige maar verfijnde klassiekers, bereid met zorg en aandacht voor kwaliteit. Geen ingewikkelde poespas, maar herkenbare gerechten die altijd goed smaken – perfect om alleen te genieten of samen aan tafel te delen.
Omdat we werken met beperkte plaatsen, raden we aan om op voorhand te reserveren. Zo bent u zeker van een tafeltje en kunnen wij u de beste service garanderen.
Onze brasserie is geopend in de avond en biedt u een ontspannen eetmoment:
– Tijdens de week van 18u00 tot 20u30
– Op zaterdag en feestdagen van 18u00 tot 21u00
– Gesloten op zondag
Of u nu gast bent in het hotel of gewoon zin heeft in een gezellig diner in de buurt: u bent van harte welkom om bij ons aan tafel te schuiven.
